7. منابع
- خداداد کاشی، فرهاد. (1379). ساختار و عملکرد بازار، نظریه و کاربرد آن در بخش صنعت ایران. نشر مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، تهران.
- اصغرپور، حسین؛ فلاحی، فیروز؛ خداداد کاشی، فرهاد؛ پورعبادالهان، محسن و دهقانی، علی. (1391). رابطه تأثیر نوآوری بر سهم بازار در صنایع نساجی، چرم و پوشاک ایران. فصلنامه مطالعات اقتصادی کاربردی اقتصادی در ایران دانشگاه بوعلی سینا، سال اول، شماره 1. صص 63-97.
- اصغرپور، حسین؛ فلاحی، فیروز و دهقانی، علی. (1391). تأثیر نوآوری بر بیثباتی سهم بازار در صنایع غذایی و آشامیدنی ایران. نشریه اقتصاد و توسعه کشاورزی (علوم و صنایع کشاورزی) دانشگاه فردوسی مشهد، جلد 26، شماره 3، صص 204-217.
- مرکز آمار ایران، طرحهای آمارگیری از کارگاههای صنعتی ده نفر کارکن و بالاتر کشور در سالهای 1374-1386.
- مرکز آمار ایران، گزارش های نتایج آمارگیری از کارگاههای صنعتی ده نفر کارکن و بالاتر کشور در سالهای 1387 و 1388.
- Arellano, M., Bond, S.,(1991(. Some tests of specification for panel data: Monte Carlo evidence and an application to employment equations. Review of Economic Studies 58, pp 277–297.
- Bain, JS (1956). Barriers to New Competition. Cambridge, Mass: Harvard university press, quoted in Clarke, 1990.
- Barthwal, RR. (2000). Industrial Economics. New Delhi: New Age International (P) Limited Publishers, Second Edition.
- Contner, U. (2007). Firm’s Differential Innovation Success and Market Dynamic. JENA Economics Research Papers: 078.
- Kato, M and Honjo, Y. (2006). Market Share Instability and the Dynamics of Competition: A Panel Data Analysis of Japanese Manufacturing Industries. Review of Industrial Organization; 28: pp165-182.
- Kelly, B. (2002). Advertising and Market Share Dynamics Revisited. Letters; 9: pp763-67.
- Graevenitz, GV and Sandner, P. (2009). Are Advertising and R&D Complements. Working Paper: pp1-34.
- Martin, S. (2001). Advanced Industrial Economics. Blackwell Publishers: University of Amsterdam, Second Edition.
- Mazzucato, M. (2001). Innovation and Market Share Instability: The Role of Negative Feedback and Idiosyncratic Events. MERIT working paper: 1070.
- Nakao, T. (1993). Market Share, Advertising, R&D and Profitability: An Empirical Analysis of Leading Industrial Firms in Japan. Review of Industrial Organization; 8: pp 315-28.
- Needham, D. (1975). Market Structure and Firm’s R&D Behavior. The Journal of Industrial Economics; 23: pp241-55.
- Noriyuki, D. (2001). Market Leadership Volatility in Japanese Industries. Review of Industrial Organization; 18: pp 427-44.
- Resende, M. (2007). Structure, conduct and performance: a simultaneous equations investigation for the Brazilian manufacturing industry. Journal of Applied Economics; 39 (7): pp 937-42.
- Ruble, R and Versaevel. (2009). Market Share, R&D and EU Competition Policy, Emliyon Business School Working Paper: pp1-27.
- Sanin, ME and Zanaj, S. (2007). Environmental Innovation under Cournot Competition. CORE Discussion Paper; 2007/50
- Tung, SG; Lin, CY and Wang, CY .(2010). The Market Structure, Conduct and Performance Paradigm Re-applied to the International Tourist Hotel Industry. African Journal of Business Management; 4(6): pp1116-1125.
- Vakratsas, D. (2008). The effects of advertising, prices and distribution on market share volatility. European Journal of Operational Research; 187: pp 283-293.
- Woodrow, JR and Eckard, E. (1987). Advertising, Competition, and Market Share Instability. Journal of Business; 60 (4): pp 532-59.
- Yang LC. (2008). The Relationship between R&D and Market Share: The Schumpeterian Hypothesis Revisited and Implications. Working Paper Series: pp 1-28.