- احمدی، پرویز؛ آذر، عادل و صمصامی، فردیس. (1389). بخش بندی بازار دارو با رویکرد شبکه عصبی. فصلنامه مدیریت بازرگانی، دوره 2، شماره 6، صص 20-1.
- امید بیگی، رضا. (1394). تولید و فرآوری گیاهان دارویی. چاپ هشتم، تهران: انتشارات آستان قدس رضوی.
- حسنقلی پور، طهمورث و میری، مهری. (1393). تقسیم بازار مقدمه ای بر انتخاب بازار هدف از روش های سنتی تا استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی. فصلنامه مطالعات مدیریت، شماره 52، صص 39-18.
- حسینی، سید یعقوب و ضیایی بیده، علیرضا. (1392). بخش بندی و تعیین نیمرخ مصرف کنندگان سبز با استفاده از نقشه های خود سامان ده. پژوهش های مدیریت در ایران، شماره2، سال 17، صص 39-26.
- زرین، مهدی. (1388). اما و اگرها در کیفیت داروهای ایرانی. مجله اطلاعات، شماره6، صص 41-38.
- سکاران، اوما. (1390). روش های تحقیق در مدیریت. ترجمه محمود شیرازی و محمد صائبی، چاپ نهم، تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی ریاست جمهوری.
- کاتلر، فیلیپ و آمسترانگ، گری. (1392). اصول بازاریابی. ترجمه محمد رضا سعدی و عباس صالح اردستانی، جلد 1، چاپ چهاردهم، تهران: انتشارات آیلار: 425-389.
- کریمی، ایرج. (1383). اقتصاد سلامت، برنامه ریزی تخصیص منابع و بهره وری. چاپ اول، تهران: انتشارات گپ.
- -کریمی، پرستو. (1391). بررسی تأثیر سرمایه انسانی سلامت بر رشد اقتصادی و تحلیل شاخص های اقتصاد سلامت در ایران و جهان. دومین سمینار اقتصاد سلامت، تهران.
- محبوبی، محمد رضا و ساور سفلی، محمود. (1390). گیاهان دارویی، شناسایی کاشت، داشت، برداشت و توجیه اقتصادی. چاپ سوم، تهران: انتشارات نوین.
- مومنی، منصور. (1394). خوشه بندی داده ها. چاپ دوم، تهران: انتشارات مؤلف.
- Ajzen, I. (1991). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50(2), 179-211.
- Bartles, D. Z. (2011). Beliefs about herbaceous drug. British Agriculture Journal, 116 (4), 143-151.
- Bloch, P. H., Ridgway, N. M., & Dawson, S. A. (1994). The shopping mall as consumer habitat. Journal of Retailing, 70(1), 23-42.
- Braund, K. & Kumar. C. (2003). Marketing Management. Sage publication INC. 2nd Edition.
- Chen, J. & Burgers, W. P. (2007). Winning the China vitamin war by building a strong brand. International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 1(1), 79-95.
- Diaz, N. & Hoefkens, C. (2009). Needs based segmentation: principles and practice, International Journal of Market Research, 44 (12), 405-422.
- Dopaco, A. M. F., Raposo, M. L. B., & Leal Filho, W. (2009). Identifying the green consumer: A segmentation study. Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing, 17(1), 17-25.
- Greengrove, K. (2002). Needs-based segmentation: principles and practice. International Journal of Market Research, 44, 405.
- Grob, A. & Grannoul, H. (1967). A structural model of environmental attitudes and behavior, Journal of Environmental psychology, 15(3), 209-220.
- Horne, J.C. (1997). A Psychographic segmentation analysis of prescription drug users. Master of Science thesis. Uni of Guelph, Ottava.
- Kahle, L. R. (1993). Social values and social change: Adaptation to life in America. Praeger Publishers.
- Kotler, P. (1995). Marketing Management, International edition, Upper Saddle River, NY Prentice Hall.
- Kumar, P. (2003). Detailing gets personal: Pharmaceutical executive, International Journal of Consumer behavior, 23(8), 66-69.
- Lerer, L. (2002). Pharmaceutical marketing segmentation in the age of the Internet. Journal of Medical Marketing, 2(2), 159-166.
- Moorman, C., & Matulich, E. (1993). A model of consumers' preventive health behaviors: The role of health motivation and health ability. Journal of Consumer Research, 20(2), 208-228.
- Narine, L. K. (2015). Demand for organic produce, Journal of Agribusiness in Developing and Emerging Economies, 5 (1), 76-91.
- Punch, M. (1998). Market Segmentation based on consumer characteristics, Consumer Behavior Journal, 19(5), 36-49.
- Robertson, B. (2005). Ten rules of product positioning. Medical Marketing and Media, 40(5), 52-58.
- Smith, W. (1956). Market segmentation study guide. Englewood cliffs. Prentice-Hall.
- Stremersch, S. (2008). Health and marketing: The emergence of a new field of research. International Journal of Research in Marketing, 25(4), 229-233.
- Wedel, M. (2002). Market Segmentation: conceptual and methodological foundation. Kluwer Academic publishers, 2(ED).
- Williams, S. S., & Heller, A. (2007). Patient activation among Medicare beneficiaries: Segmentation to promote informed health care decision making. International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing, 1(3), 199-213.