- حسینی، میرزاحسن و نعمت پور، سیده عطیه. (۱۳۹۴). استفاده از فناوری رسانه اجتماعی و عملکرد ارتباط با مشتری: مورد مطالعه شرکت کاله. کنفرانس بین المللی دست آوردهای نوین پژوهشی مدیریت حسابداری اقتصاد، تهران: موسسه آموزش عالی نیکان.
- حقیقی نسب، منیژه و مدائنی، مروارید. (1393). ارایه یک مدل بومی سازی شده برای سنجش تأثیر فرایندهای یادگیری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در ایران. کنفرانس بین المللی مدیریت، حسابداری و علوم اقتصادی، موسسه بین المللی عالی علوم و فناوری حکیم عرفی شیراز.
- حقیقی نسب، منیژه و ممیزی، وحیده. (1395). ارزیابی عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، دانشگاه شهید بهشتی و انجمن مدیریت ایران.
- ملکی، احمدرضا و محمودی، ادریس. (1394). تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط با مشتری از طریق شبکه های اجتماعی. کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی (دبی-امارات)، موسسه مدیران ایده پرداز پایتخت ویرا،
http://www.civilica.com/Paper
- نظافتی، نوید؛ خوش هیکل، مسعود و داوودی، محسن. (1391). مدیریت اجتماعی ارتباط با مشتری و ارائه چارچوبی مفهومی جهت پیاده سازی سیستم های CRM 2.0 در نظام بانکداری. دسترسی از وب سایت: www.civilica.com/paper-IBSM04_102 -ICMHCONF01-ICMHCONF01_454.htm
- Baran, R., Zerres, C., & Zerres, M. (2014). Customer relationship management. [online],http://faculty.mu.edu.sa/public/uploads/1361953668.4872customer%20relationship68.pdf.
- Bompolis, C. G., & Boutsouki, C. (2014). Customer relationship management in the era of social web and social customer: an investigation of customer engagement in the Greek retail banking sector. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 148, 67-78.
- Boulding, W., Staelin, R., Ehret, M., & Johnston, W. J. (2005). A customer relationship management roadmap: What is known, potential pitfalls, and where to go? Journal of Marketing, 69(4), 155-166.
- Faase, R., Helms, R., & Spruit, M. (2011). Web 2.0 in the CRM domain: defining social CRM. International Journal of Electronic Customer Relationship Management, 5(1), 1-22.
- Galib, M. H. (2013). Elucidating social customer behavior through the social behavioral model: An empirical investigation in social CRM. Alliant International University.
- Greenberg, P. (2009). CRM at the speed of light: social CRM 2.0 Strategies, tools, and techniques for engaging your customers. McGraw Hill Professional.
- Greenberg, P. (2010). CRM at the speed of light. Social CRM strategies, tools, and techniques for engaging your customer. New York et al.: McGraw-Hill.
- Harrigan, P., & Miles, M. (2014). From e-CRM to s-CRM. Critical factors underpinning the social CRM activities of SMEs. Small Enterprise Research, 21(1), 99-116.
- King, S. F., & Burgess, T. F. (2008). Understanding success and failure in customer relationship management. Industrial Marketing Management, 37(4), 421-431.
- Küpper, T., Lehmkuhl, T., Wittkuhn, N., Wieneke, A., & Jung, R. (2015). Social CRM Performance Model: An Empirical Evaluation. In Bled eConference (p. 18).
- Malthouse, E. C., Haenlein, M., Skiera, B., Wege, E., & Zhang, M. (2013). Managing customer relationships in the social media era: introducing the social CRM house. Journal of Interactive Marketing, 27(4), 270-280.
- McHaney, R. (2013). Web 2.0 and Social Media for Business. Available at:
http://www.bookboon.com, ISBN 978-87-403-0514- 2.
- Peppers, D., & Rogers, M. (2011). Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework (Second Edition). John Wiley & Sons.
- Peterson, M., Gröne, F., Kammer, K., & Kirscheneder, J. (2010). Multi-channel customer management: Delighting consumers, driving efficiency. Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, 12(1), 10-15.
- Rechinhheld, F., & Sasser, W. (1990). Zero defections: Quality comes to service. Harvard Business Review, 68(5), 105-111.
- Reinhold, O., & Alt, R. (2013). How Companies are Implementing Social Customer Relationship Management: Insights from Two Case Studies. In Bled eConference (p. 24).
- Richard, P. J., Devinney, T. M., Yip, G. S., & Johnson, G. (2009). Measuring organizational performance: Towards methodological best practice. Journal of management, 35(3), 718-804.
- Trainor, K. J., Andzulis, J. M., Rapp, A., & Agnihotri, R. (2014). Social media technology usage and customer relationship performance: A capabilities-based examination of social CRM. Journal of Business Research, 67(6), 1201-1208.
- Weinberg, B. D., & Berger, P. D. (2011). Connected customer lifetime value: The impact of social media. Journal of Direct, Data and Digital Marketing Practice, 12(4), 328-344.